Saturday, June 21, 2008

Terima kasih SMK Dato' Zulkifli Muhammad..

Hari terakhir ROS memberi kesempatan untuk saya menyampaikan beberapa pesanan kepada semua pelajar. Akhlak dan sahsiah perlu diutamakan. Jangan hanya ke sekolah untuk menerima hukuman akibat kesalahan disiplin. Kegiatan di luar bilik darjah juga penting untuk masa depan. Jadilah seseorang apabila menjadi anngota masyarakat kelak. Bagi muslim, sering saya ingatkan, jangan tinggalkan solat. Itulah antara isi penting yang saya sampaikan kepada pelajar. Masa yang singkat (2 minggu) sememangnya tidak cukup untuk saya mempelajari keseluruhan hal-hal berkaitan sekolah. Namun banyak juga perkara baru yang saya pelajari. Terima kasih kepada semua yang membantu. Nasihat dan pesanan kalian akan saya jadikan panduan. Terima kasih SMK Dato’ Zulkifli Muhammad. Jumpa lagi pada masa akan datang..

1 comment:

mohad said...

salam... apa khabar...